Veiklos sritys
Ikimokyklinis ugdymas
Savo veiklÄ… vykdome įgyvendindami ValstybÄ—s Å¡vietimo strategijÄ… – nuolat atnaujiname ugdymo turinį, kaip vienÄ… iÅ¡ veiksnių, lemianÄių ugdymo kokybÄ™, bei einame ugdymo turinio decentralizavimo link.
Mes neabejojame, jog tik susibūrę į solidarią bendruomenę ir skirdami ypatingą dėmesį naujoms ugdymo(-si) technologijoms, sėkmingai įgyvendinsime valstybės deleguotą užsakymą.
Mes:
- ugdome ankstyvojo, ikimokyklinio ir prieÅ¡mokyklinio amžiaus vaikÄ…, tenkindamos jo prigimtinius, socialinius, pažintinius, kultÅ«ros bei etninius poreikius, puoselÄ—damos jo galias, lemianÄias asmenybÄ—s brandÄ… bei atitinkanÄias Å¡vietimo kokybÄ—s reikalavimus;
- sudarome galimybes įsisąmoninti demokratinės valstybės vaiko teises ir pareigas;
- perteikiame pagrindines vertybes, kuriomis remiasi visuomeninis gyvenimas;
- žadiname ir puoselėjame kiekvieno ugdytinio savarankiškumą, saviraišką, atsižvelgdamos į jo poreikius, gebėjimus ir raidą;
- užtikriname gerą pasirengimą mokyklai.
Priešmokyklinis ugdymas
MokyklinÄ— branda – tai protinis, emocinis, socialinis, fizinis vaiko brandumas bei stipri mokymosi motyvacija.
PrieÅ¡mokyklinio ugdymo tikslas – laiduojant vaiko asmenybÄ—s skleidimÄ…si ugdyti aktyvų, savimi pasitikintį, stipriÄ… pažinimo motyvacijÄ… turintį vaikÄ…, sudaryti prielaidas tolesniam sÄ—kmingam ugdymuisi mokykloje (Bendroji prieÅ¡mokyklinio ugdymo(-si) programa).
Vaikas lankydamas mūsų įstaigos priešmokyklinio ugdymo „Sraigiukų“ grupę:
mokysis bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais ir suaugusiais, jausis visaverÄiu grupÄ—s nariu;
pajus grupinio darbo džiaugsmą kartu su draugais atlikdamas bendrus darbus, projektus;
patirs savo reikšmingumą priimant sprendimus, kuriant planus ir juos įgyvendinant;
stiprins pasitikÄ—jimÄ… savimi žaisdamas, pažindamas, kurdamas, džiaugdamasis naujÄ…ja patirtimi, o įgyta patirtis leis vaikui saugiai jaustis naujoje aplinkoje, greiÄiau adaptuotis pirmoje klasÄ—je, lengviau susirasti draugų, subrÄ™sti kitokiai veiklai – mokymuisi.